محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

برچسب ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 8703

Sound bar چیست ؟ / راهنمای خرید ساند بار


Sound bar چیست ؟ / راهنمای خرید ساند بار

هاست

Sound bar (ساندبار یا میله صدا ) چیست؟ ساندبار یا میله صدا یک سیستم بلندگو است که کیفیت بالایی از صدای تلویزیون را بدون نیاز به فضای زیاد ، پیچیدگی و هزینه زیاد ارائه میده و بلندگوها و صدای تلویزیون شما رو پشتیبانی می کنه.

ساندبار اسنوا مدل SNOWA SSB-B400 Soundbar

کابینه یا ظاهر بلند و باریک یک ( sound bar ) ساند بار یا میله صدا : که شامل چند بلندگو است که یک استریو یا صدای فراگیر رو فراهم می کنه. برخی از میله های صدا یا ساند بار یک ساب ووفر جداگانه (separate subwoofer) همراه دارد که برای تولید باس عمیق که بر شدت و کیفیت متن فیلم و موسیقی می افزاید استفاده می شه و تقریبا همه ساند بارها یا میله های صدا که با تقویت کننده های قوی ساخته شده اند در تمام طول اجرا فعال هستن . یک نژاد اضمحلال از میله های صدا هم طراحی شده که متصل شده و توسط یک گیرنده قوی شده اند این ساند بارهای منفعل فاقد مزیتی عمده نسبت به مدل های فعال هستن اما راه اندازی و بهره برداری از آن ها آسون تره . این مقاله تنها میله های صدای self-powered را پوشش میده چونکه این مدل ها چیزی است که 99.9% درصد مردم خواهان آن هستن . در هنگام خرید شما بیشتر شرکت های صوتی را برای یک میله صدا بررسی می کنید . انتخاب یک ساندبار که توسط همان شرکت سازنده تلویزیون شما ارائه شده احتمال دارد یک آرایش بهتر و کامل تر با مزیت های سازگار تر با تلویزیون شما داشته باشه . اما برای کیفیت صدای خالص شما احتمالا بخواید یک مدل از ساند بار را از شرکتی که تمرکز اصلی اش روی تولید چرخ دنده های صوتی است تهیه کنید.

اگر بدنبال خرید یک ساند بار با کیفیت همراه با تخفیف ویژه هستید کلیک کنید.

شما برای قرار دادن آن کجا برنامه ریزی کردین ؟ برای دونستن اینکه ساند بار را کجا قرار بدید شما بلافاصله تصمیم خود را به دو گزینه محدود می کنین : اگر تلویزیون شما روی دیوار نصب شده ، ساند بار را درست در زیر تلویزیون با یک ظاهر منظم نصب کنید توجه کنید که سیم برق و کابل اتصال باید پنهان باشه . از سوی دیگر اگر تلویزیون شما روی یک پایه یا میز قرار داده شده است شما می تونید ساند بار را در جلو تلویزیون روی میز قرار بدید . برای این کار توجه داشته باشین که اندازه میز شما با ساند باری که خریداری می کنید متناسب باشه . همچنین شما باید اندازه گیری کنید فضای بین بالای مکان خود و پایین صفحه نمایش تلویزیونتون رو تا مطمئن بشیدکه نوار صدا در هیچ جایی از صفحه نمایش گیر نمی کنه . بعضی از ساند بارها می تونند با یک بلندگو رو به جلو یا تخمک گذاری صاف با بلندگوهای رو به بالا قرار داده بشن . ساند بارها در طیف گسترده ای از اندازه ارائه میشن و از یک اندازه خیلی گسترده که تقریبا حدود 5 فوت طول داره تا اندازه کوچک موجود هستن . انتخاب یک اندازه مناسب به اندازه اتاق شما ، تلویزیون و تنظیمات شخصی شما بستگی داره . اگر شما برای حداقل بعضی از ویژگی های خرید خودتان در فروشگاه برنامه ریزی کردین قبل از بیرون رفتن برای خرید چند عکس از تلویزیونتون بگیرید و به این ترتیب شما می تونید مدل مد نظر خود و کادر آن را با عکس ها مقایسه و بررسی کنید تا ایده بهتری برای خرید و قرار دادن ساند بار پیدا کنید .

مزایای ساند بار چیست؟

– فضای کم: یکی از ویژگی‌های مهم ساندبار اشغال فضای بسیار کم است. اگر شما از سینمای خانگی استفاده کرده باشید، متوجه خواهید شد که تعداد زیاد اسپیکرها در فضاهای اتاق، مشکلات زیادی را برای چیدمان بوجود می‌آورند. همچنین در صورتی‌که چیدمان مناسب و چند وجهی این سیستم‌ها رعایت نشود، عملاً صدای فراگیری به گوش نخواهد رسید. اما ساندبار تنها با یک اسپیکر خطی، در کمترین فضا در مقابل تلویزیون جای میگیرد. همچنین در برخی مدل‌ها یک ساب‌ووفر که وظیفه تولید صدای باس را بر عهده دارد، می‌تواند در کنار میز یا دورتر از آن در گوشه‌ای قرار بگیرد که با توجه به متراژ کم اکثر آپارتمان‌ها در سال‌های اخیر، این قطعا یک مزیت به حساب می‌آید.
– اتصال بی‌سیم: یکی دیگر از مزایای ساندبار، اتصال بی‌سیم قطعات آن به منبع صوتی و همچنین به یکدیگر است. در اکثر مدل‌های ساندبار برندهایی نظیر سامسونگ، اتصال بی‌سیم بین اسپیکر و ووفر و همچنین تلویزیون و یا هر منبع صوتی دیگری مهیاست. کسانی که با دردسرهای سیم‌کشی سینمای خانگی و اتصال اسپیکرهای آن آشنایی دارند، قطعا از این ویژگی استقبال خواهند کرد. همچنین ذکر این نکته اهمیت دارد که سینماهای خانگی خاصی نیز وجود دارند که اسپیکرهای بی‌سیم داشته باشند، اما بعضاً قیمت‌های بسیار بالایی دارند که ممکن است برای بسیاری افراد توجیه اقتصادی نداشته باشند. اما قیمت‌های ساندبار بسیار مناسب‌ترند.

برترین برند برای خرید ساند بار جیست؟


– کیفیت صدای مناسب: در این حقیقت که سینمای خانگی با تعدد اسپیکر می‌تواند صدای فراگیرتری پخش نماید شکی نیست. اما این مطلب به فاکتورهای خاصی از قبیل چیدمان درست و فواصل مناسب مرتبط است که ممکن است در بسیاری از فضاها امکان آن وجود نداشته باشد. اما ساندبار با تکنولوژی‌های به کار رفته سعی دارد که علاوه بر قدرت صدا (به طور متوسط بین ۱۲۰ تا ۳۴۰ وات قدرت خروجی)، بتواند صدایی فراگیر را بصورت عمودی و افقی به جهات مختلف ارسال و فضایی شبیه به Surround ایجاد نماید. لذا در بحث استانداردهای صدای فراگیر، ساندبارها نمره بسیار قابل قبولی دریافت می‌کنند.
– اتصال به USB و موبایل: امروزه بسیاری از افرار موزیک‌های مورد علاقه خود را یا روی فلش مموری و یا روی موبایل خود دارند. ساندبارها اغلب با قابلیت اتصال بی‌سیم می‌توانند این امکان را فراهم نمایند که شما موزیک‌های روی موبایل خود را روی ساندبار پخش کنید. کسانی که از سرویس‌های آنلاین موزیک نظیر اسپاتیفای استفاده می‌کنند، قطعا این قابلیت را بسیار دوست خواهند داشت.
– استفاده در اتاق خواب و فضاهای دیگر: شما مجبور نیستید که ساندبار را حتما در مقابل تلوزیون استفاده نمایید. امکان استفاده از این دستگاه در اتاق خواب و یا نشیمن و برای اتصال به موبایل و یا فلش مموری نیز وجود دارد. شما می‌توانید از صدایی با کیفیت در سایر فضاها نیز استفاده کنید.
– در کنار تمامی مزایای ساندبار، یک ضعف کوچک ممکن است در نگاه اول چشم‌گیر باشد و آن هم عدم وجود دستگاه پلیر تصویر است. با توجه به این مطلب که امروزه اکثر تلویزیون‌ها ورودی USB دارند، می‌توان محتوای مورد نظر را با استفاده از فلش مموری از طریق تلویزیون پخش و مشاهده کرد. همچنین در صورت نیاز ضروری به استفاده از لوح فشرده، می‌توان یک Player که اغلب هم قیمت پایینی دارند در کنار ساندبار خریداری کرد.

معایب ساند بار چیست؟

۱. در زمان استفاده از ساندبار ، ممکن است ریموت کنترل تلویزیون از کار بیافتد
اگر به اکثر تصاویر تبلیغاتی دقت کرده باشید ، غالبا ساندبارهای متصل به دیوار که به زیبایی در کنار تلویزیون قرار گرفته‌اند ، توجه شما را جلب خواهد کرد . اما مشکل اصلی اینجا است که اغلب مردم ساندبارها را در جلوی تلویزیون خود قرار می‌ دهند . ساندبارها غالبا ابعاد بزرگی دارند ، بنابراین جلوی حسگر مادون قرمز ریموت کنترل را خواهند گرفت و باعث می‌شوند نیاز به تغییر محل ساندبار داشته باشید تا بتوانید با کنترلر تلویزیون کار کنید.

اگرچه این مشکل عجیب به نظر می رسد ولی بسیار تأثیرگذار است . بنابراین قبل از خرید ساندبار مطمئن شوید محل قرار گیری آن ، جلوی سنسور مادون قرمز تلویزیون را نخواهد گرفت.

لازم به ذکر است که بعضی ساندبارها در پشت خود بخشی به نام IR Repeater دارند که با کمک این تکنولوژی ، ساندبارها از بخش جلوی خود فرمان‌های مادون قرمز را دریافت می‌کنند و به تلویزیون انتقال می‌دهند. بنابراین می توان این مشکل را با خرید ساندباری مدرن تر رفع نمود.

۲. اکثر ساندربارها فاقد ریموت کنترل از راه دور هستند
اگر فکر می‌کنید هر دستگاهی با کنترلر مخصوص خود ارائه می‌شود ، باید بدانید که ساندبارها در این زمینه استثنا هستند . بسیاری از ساندبارهای موجود در بازار فاقد کنترلر هستند و برای کنترل به کاربران متکی می باشند تا دستورات را به ساندبار انتقال دهند . در ابتدا و در زمان خرید این موضوع ایده‌ای جالب به نظر می‌رسد ، اما در تجربه‌ی واقعی به‌خوبی عمل نمی‌کند و شما را دچار دردسر خواهد کرد.

در زمان فعال کردن ساندبار ، از شما خواسته می شود اسپیکرهای داخلی تلویزیون را غیرفعال کنید. در حقیقت امکان دریافت هم‌ زمان صدا از ساندبار و اسپیکرهای داخلی وجود ندارد . اما اگر از ریموت تلویزیون برای تنظیم حجم صدای ساندبار استفاده کنید، این دستورها توسط تلویزیون نیز دریافت می‌شود و پیامی مبنی بر غیرفعال شدن اسپیکرهای آن مشاهده خواهید کرد.

ممکن است تمامی تلویزیون‌ها این پیام را نشان ندهند ؛ اما هیچ کاربری نمی‌خواهد هر بار که قصد تنظیم صدا را دارد، با یک پیغام خطا رو به رو شود . پس اگر تلویزیون شما نیز با غیرفعال شدن اسپیکرهای داخلی پیام خطا نمایش می‌دهد، بهتر است ساندباری با ریموت کنترلر مجزا تهیه کنید. بنابراین این مشکل هم با انتخاب یک ساندبار مدرن و مناسب رفع خواهد شد.

۳ .منظور از Virtual Surround همان صدای استریو با پهنای بیشتر است

همه ساندبارها با ویژگی Virtual Surround عرضه می‌شود و احتمالا این مساله را در ذهن ایجاد می کند که صدای سوراند باکیفیت بالا در اختیار خواهید داشت . اگرچه Virtual Surround چندان هم بدون استفاده نیست ، اما به هیچ عنوان کیفیت آن در حد صدای سوراند نخواهد بود . در واقع در بهترین حالت ، ساندبارها باعث افزایش میدان صوت می‌شوند تا ابعادشان بیشتر از آن چیزی که هستند ، به نظر برسد.

۴. برخی از ساندبارها فاقد صفحه نمایش در جلوی خود هستند
با اینکه در محصولات جدید بیشتر شاهد پنل‌های نمایش در ساندبارها هستیم ، اما هنوز هم ساندبارهایی در بازار وجود دارند که مجهز به پنل نیستند. اگرچه ساندبارها نیازی به جلوه های تصویری ندارند ، اما فهمیدن حجم صدا و حالت صوتی تنها با یک نگاه، می‌تواند کاربردی باشد.

۵. اتصالات در ساندبارها اهمیت چندانی نخواهند داشت
برخی از ساندبارهای موجود در بازار اتصالاتی مانند HDMI ندارند ؛ با این حال نیازی به HDMI برای اتصال به ساندبار نخواهید داشت. به جای ساندبار می‌توانید سینمای خانگی خود را با کمک این پورت‌ها به تلویزیون متصل کنید و از خروجی‌های تلویزیون برای اتصال به ساندبار استفاده کنید. در این حالت، تنها کافی است تلویزیون را به ساندبار وصل کنید. البته اگر تلویزیون شما پورت‌های لازم را ندارد، می‌توانید از ساندبارهای نسل جدید با پورت‌های زیاد استفاده کنید.

ساندبار اسنوا مدل SNOWA SSB-B400 SOUNDBAR با تخفیف ویژه

ساندبار اسنوا مدل «SSB-B400» یکی از ساندبارهای ساخته شده توسط کمپانی «اسنوا» (Snowa) است که با طراحی خاص و جالبی ساخته شده است. یکی از قابلیت‌های جالب این محصول، پخش صدای فراگیر است که لذت گوش کردن به موسیقی را دوچندان می‌کند. این محصول از فرمت‌های بسیار پرکاربرد MP3 و WMA پشتیبانی می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید فایل‌های رایج را از طریق آن پخش کنید. همچنین وجود یک درگاه USB در این مدل، برای شما امکان اشتراک گذاری فایل‌ها را از طریق Flash Memory و کابل USB فراهم می‌کند. از دیگر وسایل اشتراک گذاری در این مدل می‌توان به تکنولوژی Bluetooth تعبیه‌شده در این آن اشاره کرد که از طریق آن، سایر دستگاه‌ها به صورت بی‌سیم به ساندبار متصل می‌شوند. این ساندبار بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و امکاناتی که ارائه می‌کند به نسبت قیمتش بسیار مناسب است. این مدل مجهز به یک ریموت کنترل هوشمند است که کارایی بسیار ساده و گسترده‌ای دارد. جالب است بدانید، کمپانی اسنوا، یکی از شرکت‌های بسیار موفق در تولید لوازم خانگی است و محصولات متنوع و باکیفیتی را طراحی و روانه‌ی بازار می‌کند.

برای خرید کلیک کنید.

منبع این مقاله: وبسایت سلام بابا، فارس ایبی، یکنام

  انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 253

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

پاورپوینت پودمان چهارم کار و فناوری پایه نهم بازی های رایانه ای

پاورپوینت پودمان چهارم کار و فناوری پایه نهم بازی های رایانه ای

                  نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 59 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت:   بخش دوم پودمان بازی های رایانه ای برخی از شایستگی هایی که در این پودمان به دست می آورید: کار گروهی,مسئولیت پذیری مدیریت منابع,فناوری اطلاعات و ... ...

کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت ppt

عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص   برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی می‌شود و درباره هر یك از ...

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما